Subject: FW: Pärnu maakond Saare-Liivi meretuulepargi maakaablitrassi projekti kooskõlastamine 663-23
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 11:00:32 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 24/18669-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Dolgušev Sergei <[email-masked]>
Sent: Monday, January 13, 2025 11:30 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: 15902:002:0066 ja 15902:002:0089 vaheline piir

Tere

Seoses Saare-Liivi meretuulepargi maakaablitrassi projekti
kooskõlastamisega.

Maa-ametilt (nüüd Maa- ja Ruumiamet) saime sellise vastuse 15902:002:0066
ja 15902:002:0089 piiride kattuvuse kohta, vt kiri allpool.

Geodeedilt saime teada, et keskmiselt kulub maakorraldustoimingule
(katastrimõõdistamine ja piiride kindlakstegemine) aega 5 kuud.

Kas me peamegi ootama ca 5 kuud kui piirid nö „korda tehtud“ et  TRAM
saaks projekti kooskõlastada või Teil on võimalus projekti varem
kooskõlastada ja seadustamine tehakse hiljem siis kui piirid korras?

Lugupidamisega

Sergei Dolgušev

insener-projekteerija

AS Connecto Eesti

tel. +372 507 9540

From: Kristiina Ojamäe < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, December 19, 2024 4:43 PM
To: Dolgušev Sergei < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 15902:002:0066 ja 15902:002:0089 vaheline piir

Tere!

Kahjuks ei ole võimalik katastriüksuste piire kaardil korrigeerida, sest
esitatud andmete kohaselt on katastriüksuste piirid kattumises 6-7 meetri
ulatuses.

15902:002:0066 Pärnu maakond, Pärnu linn, Liiva küla, 60 Pärnu-Lihula tee
on maakatastris registreeritud 01.12.2000.

Katastriüksus on moodustatud kaardi-või plaanimaterjali alusel.

15902:002:0089 Pärnu maakond, Pärnu linn, Malda küla, Kapa on maakatastris
registreeritud 18.05.2001.

Katastriüksus on mõõdistatud suvalises L-Est 97 koordinaatide süsteemis.

Kui katastriüksuse piirid maastikul ebaselged ja on tuvastatud erinevused
katastriüksuste piiriandmetes, saab maaomanik pöörduda litsentsi omava
maamõõtja poole, kes viib läbi katastrimõõdistamise ja piiride
kindlakstegemise (Maakatastriseadus §20 lg 14).

Lisan kirjale lingi Kataster.ee veebilehele, kus saab teavet piiride
maastikul tähistamise ja katastriüksuse üle mõõdistamise protsessi kohta.

https://kataster.ee/maatoimingud/maakorraldus-ja-piiritoimingud#katastriuk
suse-ule-m

Maakorraldustööde tegevuslitsentsi omavate maamõõtjate nimekiri on leitav
rakendusest Minu kataster:

https://minu.kataster.ee/licenses

Seni , kuni ei ole kattuvas osas kindlaks tehtud, on mõlema kinnistu
omanikud ka lepingu osapoolteks.

Lugupidamisega

Kristiina Ojamäe

Katastri registriosakonna nõunik

5850 8711

From: MA Üldpost < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 26, 2024 4:38 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 15902:002:0066 ja 15902:002:0089 vaheline piir

From: Dolgušev Sergei < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 26, 2024 2:45 PM
To: MA Kataster < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: 15902:002:0066 ja 15902:002:0089 vaheline piir

Tere

AS Connecto Eesti koostab OÜ Utilitas Wind tellimusel „Saare-Liivi
meretuulepargi maakaabelliin“ eelprojekti järgmistes asulates: Audru,
Kabriste, Kavaru, Kõpu, Lao, Lindi, Malda, Marksa, Pootsi, Põldeotsa,
Saulepa; Pärnu linn, Pärnu maakond.

Projekti kooskõlastamisel Transpordiamet pööras tähelepanu asjaolule, et
riigitee 60 Pärnu-Lihula tee (15902:002:0066) kinnistu piir kattub kõrval
oleva Kapa (15902:002:0089) kinnistuga.

Kuna eelnimetatud kinnisasjad on omavahelises kattumuses ja kattuvale
alale soovime projekteerida kaabelliini ning seda seadustada (sõlmida IKÕ
leping maaomanikuga), siis palume Maa-ameti abi välja selgitada, kes on
IKÕ lepingu osapooled?

Lugupidamisega

Sergei Dolgušev

insener-projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 507 9540

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.